Case | Småfolk

Introduktion

I 2015 startede Småfolk og KompetenceKanalen et samarbejde, der skulle sikre Småfolk en god start på deres nye digitale satsning, med fokus på deres nye webshop.

UDVALGTE RESULTATER

0%
ROAS
0%
Omsætning
0%
Konverteringsrate

Udgangspunkt

  • Negativ vækst på op til -53 % pr. md. i organisk omsætning

  • Hidtil kun fokus på detailhandlen

  • Forældet CMS, uden tidligere fokus på SEO – ingen statiske landingssider

INDSATSOMRÅDER – SEO

  • Teknisk gennemgang af domænet

  • Grundlæggende SEO, komplet søgeordsanalyse mv.

  • Opbygning af synergi, fra linkprofil til content

INDSATSOMRÅDER – ADWORDS

  • Google Shopping

  • Display Ads

  • Tekstannoncer mv

Hvis du selv er nysgerrig på Småfolks varer, kan du besøge deres hjemmeside på www.smafolk.dk