Case | Navnesutten
Introduktion
Navnesutten har siden 2004 solgt kvalitetssutter med navn fra forskellige kendte brands såsom mam, philips avent og mange andre.
Om det er i dagsinstitutionen, til hjemmet eller andre steder hvor flere børn er samlet vil Navnesutten kunne hjælpe til med at sætte en stopper for problemet med forsvindende og forbyttede sutter samt den unødige overførsel af bakterier børnene imellem.
En navnesut fra navnesutten fås i forskellige farver og modeller og man kan få op til tre linjers tekst på Navnesutten.
Udvalgte resultater
Mål
Vi indgik samarbejde med KompetenceKanalen med en klar målsætning om at skabe mere organisk trafik samt opnå gode placeringer på nøgleord. Derudover var denne målsætning kombineret med et mål om at forbedre performance på Google Ads samt manifestere vores position på markedet.
LØSNING
Målsætningen for samarbejdet var at skabe relevant organisk trafik, og derfor havde vi et klart fokus på søgninger relateret til kerneprodukter (navnesutter). Ret hurtigt stod det klart, at det var en kvalitativ linkbuildingstrategi der skulle til og eksekveres på for at løfte navnesuttens organiske trafik/placeringer til et højere niveau.
Kombineret med dette fokuserede vi på at manifestere Navnesuttens position på markedet igennem en koncentreret indsats på Google Ads, hvor vi ligeledes har haft høj fokus på kerneprodukterne.
Gennem en fælles indsats og skarp kommunikation samt forventningsafstemning er vi sammen nået i mål med en øget omsætning både organisk og gennem Google Ads. Resultaterne har betydet, at navnesutten i højere grad end tidligere har risikospredt forretningen, og nu står stærkere end nogensinde organisk såvel som på google ads.
Hvis du selv er nysgerrig på navnesuttens varer, kan du besøge deres hjemmeside her www.navnesutten.dk