Er du smilende, serviceminded og klar til et spændende piccolinejob?

Vi søger en engageret og ansvarsbevidst piccoline til at hjælpe os med forskellige opgaver i dagligdagen.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte:

  • Indkøb og små praktiske opgaver

  • Klargøring af mødelokaler til kundemøder
  • Sørge for at fællesområder fremstår præsentable
  • Oprydning i køkkenet efter frokost
  • Administrative opgaver

Vi søger dig, som:

  • Er smilende, udadvendt og hjælpsom

  • Trives med at tage ansvar og arbejde selvstændigt

  • Er stabil og klar til at skabe en god stemning på kontoret

Om jobbet

  • Arbejdstiden er ca. 3-4 timer dagligt, primært omkring middagstid

  • Vi er fleksible med arbejdstiderne og tilbyder mulighed for flere timer på sigt.

Om KompetenceKanalen A/S

KompetenceKanalen A/S har i 16 år hørt til landets absolutte elite inden for digital markedsføring. Det gør os til et af DK’s ældste digitale marketing bureauer. Vi hjælper hver dag ambitiøse danske og internationale B2B og SaaS virksomheder, såvel som E-commerce forretninger med at sætte nye standarder for deres digitale performance. Dette gennem SEO, Google Ads, Sociale medier m.m.

Vores organisation består af 60+ passionerede og ambitiøse eksperter, som med forenet styrke og højt humør, hjælper vores kunder med at opnå målbar vækst i en stadig mere digitaliseret verden. Vi tænker holistisk, og vi sætter en ære i altid at være på forkant med teknologi og markedstendenser.

Er vi et match?

Lyder jobbet som noget for dig? Så send os:

– En kort ansøgning
– Dit CV
Mærk din ansøgning ”Piccoline” og send den til mlj@kompetencekanalen.dk.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Mathias Leth på mlj@kompetencekanalen.dk eller telefon 42 42 62 97.

Ansøgningsfrist: 2. februar

Vi glæder os til at høre fra dig!

Med venlig hilsen,
Mathias Leth
Partner og COO