Head of Social søges til digitalt bureau

Er du en visionær leder med passion for sociale medier og en evne til at forme og implementere banebrydende strategier? Har du erfaring med at bygge og lede succesfulde teams, og er du klar til at tage ansvar for en afdeling i udvikling?  KompetenceKanalen A/S søger en dynamisk og strategisk tænkende Head of Social Media til at stå i spidsen for at lede vores SoMe-team mod nye højder.

Om KompetenceKanalen A/S

KompetenceKanalen A/S har de seneste 16 år været én af branchens førende inden for digital markedsføring. Gennem SEO, Google Ads, SoMe, digitale strategier m.m., skaber vi målbar vækst for vores kunder, og det vil vi gerne blive ved med – derfor søger vi nu endnu en medarbejder til teamet.
Hos os får du energiske og ambitiøse kollegaer i et miljø med højt humør og en positiv omgangstone.

Din hverdag

I stillingen som Head of Social, kommer du til at drive og udvikle vores SoMe afdeling. Du kommer samtidig til at sidde med din egen kundeportefølje.
Din hverdag vil være spækket med spændende og alsidige opgaver; lige fra udvikling af afdelingen og undervisning af dine kolleger til samarbejde med de øvrige afdelingsledere og kunder.

Vi tilbyder

  • Et godt socialt og kollegialt sammenhold.

  • Glade og positive kollegaer.

  • En levende og udfordrende hverdag.

  • Frihed under ansvar.

  • Fleksible arbejdstider.

  • Mulighed for hjemmearbejde.

  • Høj faglig viden med masser af mulighed for vidensdeling.

  • Indblik i mange forskellige kundetyper og brancher.

  • Morgenmad hver fredag.

  • Hyggelige firmaarrangementer.

  • En arbejdsplads i rivende udvikling

Din profil

Du besidder følgende kvalifikationer:

  • Ledererfaring (minimum 2 år).
  • Minimum 3 års erfaring med Social Media marketing, hovedsageligt Meta og LinkedIn, men Snapchat, TikTok og Pinterest er et plus.
  • Erfaring med forandringsledelse
  • Ambitiøs, men er klar over at teamets succes er det vigtigste
  • Motiveres af at udvikle mennesker
  • Du er udadvendt, ansvarsfuld og har en proaktiv tilgang til samarbejde med både kunder og kolleger.
  • Du er vant til – og trives i – at have mange bolde i luften.
  • Du skal kunne samarbejde effektivt med forskellige interessenter på tværs af organisationen.
  • Bred viden indenfor marketing, ikke kun digital.
  • Ser det som en selvfølge at holde sig ajour med nye tendenser og trends indenfor digital markedsføring generelt og Social Media dybdegående.
  • Forståelse for connections til tredjepartsværktøjer, så som CMS- og CRM-systemer.
  • Har forståelse for opsætning af tracking/sporing og fejlfinding heri.
  • Strategisk mindset: Du ser hele tiden mulighederne for at bringe afdelingen i spil, udvikler produktet i takt med kundernes behov og sørger for at have en afdeling, der altid lever op til de nyeste standarder.

  • Erfaring med Employeer banding på LinkedIn
  • Erfaring med at håndtere en digital strategi fra A-Z er et kæmpe plus, da du bliver hovedansvarlig for KompetenceKanalens egne sociale profiler og tilstedeværelse herpå.

Vi ser frem til at høre fra dig!

Send os din ansøgning samt CV mrk. ”Head of Social” på e-mail: job@kompetencekanalen.dk

For at sikre, at din ansøgning bliver taget i betragtning, beder vi dig sende din ansøgning og CV senest 09-08-2024

Vi begynder at afholde samtaler på den anden side af sommerferien fra 12-08-2024, så du har god tid til at nyde sommeren og forberede din ansøgning.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores Head of SoMe Simone på 42 42 62 25 eller på simone@kompetencekanalen.dk