BLACK FRIDAY

KONVERTERINGSOPTIMERING

Gør din webshop klar til Black Friday

Nedenfor giver vi dig vores bedste tips til, hvordan du med nogle få optimeringer af dit website, kan øge din konverteringsrate betragteligt i Black Friday perioden.

Urgency
Fra et psykologisk perspektiv har kunder en tendens til automatisk at handle, når deres købsbeslutninger er baseret på, at tilbuddet er begrænset af lager eller tid.

Countdown
En timer giver kunderne en følelse af, at de skal handle hurtigt før tilbuddet ophører.


Produktvisninger
Antal live produktvisninger i sammenhold med et lavt lagerantal giver en øget følelse af urgency.

 

Lagerantal
Hvis kunden allerede viser lagerantal kan dette optimeres ved at fremhæve et lavt lagerantal med et mindre banner.


Opmærksomhed

Hvis kunden allerede viser lagerantal kan dette optimeres ved at fremhæve et lavt lagerantal med et mindre banner.

 

Hurtig levering
Hvis kunden allerede viser lagerantal kan dette optimeres ved at fremhæve et lavt lagerantal med et mindre banner.


Eksklusive bundles
Overvej at bundle populære og komplementære produkter med et eksklusivt Black Friday tilbud

  • Find populære produkter i CMS/Analytics
  • Kombiner produkter der ofte købes sammen
  • Overvej mængderabatter på populære produkter

Skal vi hjælpe med dit CRO-setup?

Så udfyld vores kontaktformular bliv kontaktet af en af vores digitale rådgivere. Så er du sikker på at skabe de bedste betingelser for din webshop OG din konverteringsrate på Black Friday!

Kontakt os for at høre mere
+45 70 70 20 80


Vil du have et succesfuldt Black Friday salg?

Så hjælper vi også med nedenstående områder: